maandag 3 november 2014

Sint Maarten


Ik heb 2 Sint Maarten popjes gemaakt met lampion. Ik ben niet zo van de  houten kralen gezichtjes maar had deze touw popjes vind ik toch wel heel erg leuk geworden. Het voordeel is natuurlijk dat je geen stoffen hoofdje hoeft te maken en dat ze heel goed blijven staan op de  houten voetjes. 

Het ontwerp is van Anne-Merijntje.


Sint Maarten popje met lampion jaartafel herfst

Sint Maarten popje met lampion jaartafel herfst

Sint maarten popje met lampion jaartafel herfst

Werken jullie wel eens met deze touwpopjes ?

3 opmerkingen:

Knutselpret zei

schatjes en laat hun lichtje maar schijnen

Unknown zei

Wat zijn ze leuk geworden, ik zelf werk bijna nooit met touw popjes. Wel fijn dat ze zo goed blijven staan.
Groet Thea

Anoniem zei

Enig idee waar ik nu nog aan het patroon kan komen?